THANK YOU FOR BEING MY FRIEND......

Selasa, 3 Jun 2014

Orangeslym collagen V Asia

Salam semua,
Dah lama tak menulis blog. Dah takde idea. Haha.. Ni nak promote orangeslym ni. Saya tak jual, saya minum je..sebab berat badan dah naik dan kena turun ikut BMI. So far Alhamdulillah ok. Dah nampak kesan. Bila minum ni, nanti kita selalu pegi toilet sebab perut memulas. Perut memulas sekejap pas tu ok, kejap lagi memulas, pas tu ok..macam tu la pengalaman saya. Lepas tu kita akan rasa panas dan berpeluh  sebab saya jarang berpeluh .Pembakaran lemak kot. Saya akan rasa lemak di perut dan paha berkurangan. Selain tu saya kurang makan nasi iaitu kabohidrat, banyak minum air suam, buah dan sayur. Yang penting makan kena seimbang. Yang dah berumur macam saya ni kena jaga kesihatan terutama pemakanan sebab metabolisma semakin rendah tak macam dulu dulu zaman teenager kan. Excersice jangan lupa. Kalau berat 60kg ke bawah ambil APPLESLYM, kalau berat 60kg ke atas sila ambil ORANGESLYM ye.. 

Xoxo,
Meeza....


Tiada ulasan:

Catat Ulasan

COPYRIGHT @ ALL RIGHTS RESERVED