THANK YOU FOR BEING MY FRIEND......

Ahad, 9 Disember 2012

Bantal busuk afiq...

Salam Bloggers,

Mesti awak semua kenal bantal ni...beli kat ikea..cuba tengok betul betul...tak percaya...hehehe..dah hitam...kekabu pun dah nipis dan busuk...mana mana pegi mesti bawak...especially dalam kete..pasal afiq ni senang lentok dalam kete ( macam tido dalam buai ) tambah lagi ada bantal busik dia ni...( dia panggil bantal busuk nye belacan ). Kalau carik bantal busuk ni, dia tanya " Mama, mana " belacan " afiq ? " . Mula dulu tak leh nak tangkap apa yang dia carik...searang ni sebut " belacan " je ..pepaham je ler ye...ok until we meet again di lain masa.





Tiada ulasan:

Catat Ulasan

COPYRIGHT @ ALL RIGHTS RESERVED